Historia firmy

Przychodnia została założona w 1998 roku. Początkowo w skład placówki mieszczącej się przy ul. Tadeusza Kościuszki 10 wchodziły : gabinet stomatologiczny , gabinet internistyczny oraz laboratorium analityczne.

W roku 2005 zapadła decyzja o rozbudowie placówki. Nowy budynek powstał przy ul. J. Poniatowskiego 9 i służy pacjentom od roku 2011. Przełom lat 2013 i 2014 to intensywne starania wspólników o rozwój placówki i poszerzenie świadczonych usług o specjalistyczne gabinety lekarskie , pracownie EKG i USG.

Obecnie Przychodnia dysponuje wysokiej klasy sprzętem medycznym pozwalającym na prowadzenie poradni chirurgicznej , dermatologicznej , endokrynologicznej, urologicznej, ginekologiczno – położniczej , okulistycznej , pulmonologicznej ,zdrowia psychicznego , gabinetu stomatologicznego , laboratorium analitycznego oraz pracowni USG.

Celem Przychodni jest stałe spełnianie wymagań Pacjentów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych z dziedziny podstawowej opieki zdrowotnej , ambulatoryjnej opieki specjalistycznej z zakresu chirurgii, urologii, dermatologii, endokrynologii, okulistyki, chorób płuc oraz ginekologii i położnictwa, a także opieki psychiatrycznej i psychologicznej , świadczeń stomatologicznych z zakresu stomatologii zachowawczej z endodoncją, protetyki, profilaktyki i higieny jamy ustnej, a także diagnostyki laboratoryjnej.

Naszym Pacjentom pragniemy zapewnić kompleksową jakość usług, opartą na połączeniu i umiejętnym wykorzystaniu profesjonalnej wiedzy medycznej popartej kierunkowym wykształceniem i doświadczeniem zatrudnionego u nas personelu medycznego.

Problematyka ochrony środowiska odgrywa istotną rolę w świadomości Wspólników, dlatego też zajmuje ważne miejsce wśród zadań realizowanych przez Placówkę i leży w kompetencjach osób w niej zatrudnionych.

Cel ten realizujemy poprzez:

  • indywidualne i rzetelne podejście do Pacjenta i zdobycie jego trwałego zaufania,
  • dostarczanie usług zaspokajających w najszerszym stopniu potrzeby Pacjentów,
  • ścisłą kontrolę procesu usług medycznych na każdym ich etapie, z wykorzystaniem nowoczesnych metod badań, pomiarów i przesyłania informacji
  • systematyczne szkolenie personelu umożliwiające właściwe wykorzystanie nowoczesnego sprzętu
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych w celu zwiększenia jakości wykonywanej pracy
  • zakup nowego specjalistycznego sprzętu i urządzeń służących do udzielania świadczeń zdrowotnych
  • optymalizację kosztów usług i wzrost efektywności ekonomicznej
  • ugruntowanie przekonania, że odpowiedzialność za jakość świadczonych usług jest podstawowym obowiązkiem każdego pracownika
  • ograniczanie stosowania, a gdzie można eliminowania substancji szkodliwych dla środowiska
  • stosowanie rozwiązań technicznych, technologicznych i organizacyjnych umożliwiających ograniczanie uciążliwości procesów u źródła
  • prowadzenie racjonalnej i niestwarzającej zagrożenia dla środowiska gospodarki odpadami poprzez segregację, zabezpieczanie lub przekazywanie do recyklingu czy likwidacji
  • uwzględnianie zagadnień ochrony środowiska na każdym poziomie zarządzania oraz stałe podnoszenie świadomości ekologicznej pracowników
  • zapewnienie by realizacja usług prowadzona była w warunkach przyjaznych środowisku i bezpiecznych dla człowieka
  • zmniejszanie emisji zanieczyszczeń
  • śledzenie i ocenianie oddziaływania Placówki na środowisko oraz opracowanie planów poprawy ochrony środowiska, zapewnianie środków na ich realizację
  • ciągłe doskonalenie swoich usług oraz skuteczności Zintegrowanego Systemu Zarządzania
  • spełnienie wymagań przepisów prawnych

Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Wspólników oraz podległych pracowników o konieczności stałego doskonalenia wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych Pacjentów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb oraz skuteczne zarządzanie procesami w sposób umożliwiający ciągłe zmniejszanie niekorzystnych oddziaływań na środowisko zgodnie z zasadami ciągłego doskonalenia w każdym aspekcie funkcjonowania Placówki, a także wymagań norm PN – EN ISO 9001:2009 i PN – EN ISO 14001-2005.